/ Jak pracujemy?

Domeną OhmOhm jest jakościowe projektowanie graficzne. Rozumiemy przez to tworzenie trafnego i odpowiadającego potrzebom klienta oraz rynku wizerunku marki. Nasze projekty są wspierane przez wiele narzędzi komunikacyjnych, w tym: fotografię, film, sztukę, design, informatykę, programowanie, marketing internetowy. W naszej pracy łączymy estetykę, wysoką jakość, czytelne środki przekazu oraz nieszablonowe podejście.

1.
1. Przepływ informacji.

Spotkanie, na którym poznajemy się wzajemnie i wspólnie wytyczamy nowy kierunek rozwoju.

2.
2. Uporządkowanie.
Analiza marki i wyszukanie cech charakterystycznych i atutów.
3.
3. Energia + praca.
Generowanie ENERGII, kreatywna PRACA.
Właściwy etap pracy koncepcyjnej.
Prezentacja przygotowanych projektów.
4.
4. Potencjał.
Wydobycie potencjału, mocnych stron, podkreślenie walorów i charakteru.
5.
5. Wartość dodana.
1+1=3
6.
6. Otwarcie - rozprzestrzenianie.
Realizacja, Wdrożenie i ROZPRZESTRZENIANIE.
  • 1. PRZEPŁYW INFORMACJI
  • 2. UPORZĄDKOWANIE
  • 3. ENERGIA + PRACA
  • 4. WYDOBYCIE POTENCJAŁU
  • 5. WARTOŚĆ DODANA
  • 6. ROZPRZESTRZENIANIE

1. PRZEPŁYW INFORMACJI - SPOTKANIE ROZPOZNAWCZE

Aby zainicjować proces twórczy aranżujemy spotkanie u klienta, na którym poznajemy się wzajemnie i wspólnie poszukujemy wyjątkowej wartości firmy. Poznajemy historię firmy, aktualną sytuację, produkty, konkurencję, klientów oraz ich oczekiwania. Charakteryzujemy obecną strategię firmy i wytyczamy nowy kierunek rozwoju. Ważne jest dla nas zbudowanie wzajemnego zaufania.

2. UPORZĄDKOWANIE

Wszystkie informacje pozyskane w pierwszym kontakcie wymagają usystematyzowania i wpisania w szerszy kontekst. W tym celu dokonujemy analizy marki oraz jej otoczenia. Wyszukujemy cech charakterystycznych i atutów, które stanowią o przewadze nad konkurencją. Na podstawie analizy powstaje mapa skojarzeń, emocji i słów kluczowych, które chcielibyśmy zawrzeć w projekcie.

3. ENERGIA + PRACA - WŁAŚCIWY PROCES TWÓRCZY

Rozpoczynamy właściwy etap pracy koncepcyjnej. Spisujemy i rozrysowujemy pomysły, dyskutujemy i sprawdzamy różne rozwiązania i praktyczne zastosowania. Najlepsze z nich dopracowujemy i wizualizujemy. Powstałe projekty prezentujemy klientowi, omawiamy i wspólnie dopracowujemy do momentu w pełni satysfakcjonującego obie strony.

4. WYDOBYCIE POTENCJAŁU

Wynikiem naszej pracy jest skonstruowanie komplementarnej identyfikacji wizualnej firmy, która wydobywa jej potencjał, mocne strony, podkreśla walory i charakter. Istotne jest dla nas by finalny projekt był w 100% trafny o jednoznacznym przekazie oraz spójny z misją, ofertą, jak i jakością oferowanych produktów czy usług.

5. WARTOŚĆ DODANA

Dążymy do stworzenie całościowego, wizerunku firmy zarówno od środka, w komunikacji do pracowników, jak i na zewnątrz, do klienta. Nowa identyfikacja wizualna staje się odświeżonym komunikatem kierowanym do odbiorców marki. Dzięki niemu firma w nowy sposób przemawia do obecnych i potencjalnych klientów.

6. OTWARCIE - ROZPRZESTRZENIANIE

Gotowy projekt identyfikacji wizualnej zostaje wdrożony na materiałach buisness-to-buisness, w komunikacji z pracownikami lub klientami, wewnątrz siedziby firmy, w reklamie outdoor, w zaplanowanych mediach. Zaczyna funkcjonować w świadomości pracowników i klientów firmy. Firmie pozwala rozwijać się i otworzyć na nowe możliwości. Daje nowe spojrzenie na własną działalność.